Návštěvnost je problém
Když se má využít k podnikání nebo k jakékoliv jiné činnosti internet, nic nestojí tomuto záměru v cestě. Prostě se zřídí web, na ten se uloží to, co se na něj podle záměrů jeho provozovatele uložit má, a ‚pustí se to do světa‘ s tím, že až se lidé široko daleko o takové nabídne dozvědí, využijí ji. A majitel webu tím dosáhne toho, čeho chtěl dosáhnout.
Jenže ono to není vůbec tak snadné, jak by se snad na první pohled mohlo zdát. Protože web si snadno pořídí kdekdo, uložit na něj něco také není problém, jenže pak…
Pak musí autor takového webu často s nevolí a pocitem trpkého zklamání sledovat, jak mu sem nikdo nechodí. Web prostě může vypadat klidně i sebedokonaleji, ale nejednou o něj přesto nikdo ani pohledem nezavadí.
Tak to zkrátka chodí. Podobných výtvorů je totiž na internetu jak známo nepřeberné množství, nikdo už nedokáže sledovat vše, co se tu kde nabízí, a tak lidé při hledání toho pravého na síti obvykle využívají internetové vyhledávače. Vyhledávače totiž dokážou najít kdeco. Ovšem nejen že tyto nástroje nabízejí pátrajícím lidem to, co je hledáno, ale nabízejí tu více a tu méně relevantních odkazů na různé stránky značné množství, a tyto navíc seřadí vždy podle toho, nakolik dokonalé se jim zdají. Takže je nějaký ten odkaz vpředu, kde ho najde každý, ovšem většina je v seznamu kdesi daleko, kam už nikdo z uživatelů internetu nezamíří. A komu není vyhledávači přáno, ten má prostě smůlu.
Ovšem sežene-li se skutečný SEO specialista, dokáže tento mnohé změnit. S využitím optimalizace pro internetové vyhledávače se totiž dá dosáhnout toho, že se odkaz na optimalizovaný web posune v internetových vyhledávačích do popředí, tam, kde ho každý lehce najde, otevře a následně snad i využije.
A tím je optimalizace nenahraditelným pomocníkem všech, kdo by chtěli, aby na jejich web chodilo více lidí, než kolik jich tu je.
Category: Business