Jak nejlépe upoutat pozornost reklamním předmětem


Většina z vás bude jistě dobře znát reklamní předměty. Na jejich povrchu se vytváří potisky s obrázky, texty a firemními logy, aby upoutaly pozornost a případně přiměly zákazníka či kohokoli jiného ke kontaktu, vzájemné spolupráci a tvořivé činnosti. Rozsah reklamních předmětů je obrovský, počínaje textilem a konče nákladními automobily, na jejichž korbách nepřehlédnete popisky psané obřím písmem.

hnědé hrnky

Jestliže chcete oslovit vaše blízké, přátele či firemní zákazníky nějakým předmětem, měli byste jim nabídnout to, co je osloví na první pohled. Co se jim bude skutečně líbit, na co se rádi zaměří pohledem, co rádi uchopí do dlaní a co budou také často využívat. A co zároveň nezruinuje vaši peněženku. Na co se tedy orientovat, aby to byla sázka na jistotu?

Hrnek – s reklamními hrnky nepokazíte vůbec nic. Můžete je darovat komukoli, protože hrnky potěší svým tvarem, materiálem i praktičností. Využijete je pro čaj, kávu, minerálku či limonádu a někteří lidé si svůj oblíbený hrnek berou s sebou i na dovolenou.

hrnky ve tvaru srdce

Propiska – propisku bereme do rukou v podstatě denně, a to i dnes, kdy má téměř každý k dispozici mobilní telefon. Propiska je věc denní potřeby a šikovně provedený reklamní nápis dovede oslovit pokaždé, kdy svíráme tužku mezi prsty.

Čepice – s reklamním textilem to bývá ošemetné, protože musíte perfektně znát nebo alespoň odhadnout velikost, a to není jen tak. Nemůžete zkrátka každému na potkání darovat mikinu nebo tričko, k čemu pak bude nátělník velikosti M takovému kulturistovi, co musí oblékat minimálně XXL? Jestliže chcete být úspěšný u každého, volte z textilu například kšiltovky – ty se dají nastavit podle obvodu lebečních kostí naprosto libovolně a nemůžete tu šlápnout vedle.

Deštník – deštníky sice vytahujeme jen zřídka, ale v takovém okamžiku je to ideální reklamní plocha, které si všimne kde kdo. Roztažený deštník je obrovský a dovede oslovit a za deště někdy i zvednout náladu.